ДОБИЈ FOSSIL НЕСЕСЕР ЗА НАКИТ!
ИЗНЕНАДУВАЊА НА УЛ. МАКЕДОНИЈА!
FREE SHIPPING - БЕСПЛАТНА ДОСТАВА
WE NEVER CLOSE - SHOP ONLINE
FAQ

Како да заменам прозивод?

25.04.2020.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Како да заменам прозивод?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*За време на coronavirus пандемијата, замената на производи е отежната поради затворените продажни салони. Но, истата може да се изврши доколку производот за замена и фактурата, во временски пропшаниот рок, лично го донесете до претставништвото на MY:TIME, за утврдување на неговата исправност.

Замена на производ може да се направи во рок од 15 дена од купувањето, со фискална сметка (односно фактура за онлајн нарачки), само доколку производот е во исправна / неоштетена состојба, која ја утврдува вработен во MY:TIME. Овие три услови се задолжителни.

Доколку немаш фискална сметка, истата е изгубена или производот кој сакаш да го замениш е добиен на подарок, можеш да извадиш копија во Управа за Јавни Приходи. За копија од фискалната сметка, потребно е да се обратиш во Генералната дирекција на УЈП со писмено барање доставено преку архивата на УЈП, за издавање на копија на оригинална фискална сметка.

Остави коментар

Trenutno nema komentara
string(0) ""
string(0) ""