WE NEVER CLOSE - SHOP ONLINE
БЕЗБЕДНА & БЕСПЛАТНА ДОСТАВА

FAQ

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Дали доставата се плаќа?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*За време на coronavirus пандемијата, се обидуваме доставата на пратката да е што побезбедна. Прочитај ги чекорите кои ги преземаме тука.

Доставата на пратката не се плаќа. Целосните трошоците за достава на пратката ги покриваме ние. Ти само уживаш во деновите додека ја чекаш.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Дали можам да добијам дополнителен попуст на веќе постоечкиот?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
На постоечкото попуст, директно пресметан на производите на сајтот, не е можно додавање на дополнителен процент на попуст.
Само доколку си член на MY:TIME Клубот за Лојалност и со нивото на членство ти следува попуст повисок од веќе постоечкиот, имаш право да го искористиш поголемиот попуст.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Дали постои можност да купам ваучер?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Вредносен ваучер може да се купи по телефонскиот број +389 70 914000 или со контактирање на contact@mytime.mk или некоја од социјалните платформи на Instagram (@mytime.mk) или Facebook (MY:TIME).

Ова се условите за купување и користење на MY:TIME Ваучер:

  • Вредноста на ваучерот може да биде било која сума над 1.500 денари
  • Важи за сите производи во MY:TIME
  • Не може да се замени за пари
  • Ваучерот  може да биде во физичка или дигитална форма
  • Ваучерот може да се реализира онлајн
  • Ако производ или услуга што се купува со овој ваучер е во поголема вредност од вредноста на ваучерот, разликата во цена се доплаќа

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Дали цените на сајтот се точни?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Цените, како и податоците за достапност на производите на сајтот на MY:TIME се секогаш точни и навремени.
Промената на податоците е во реално време, еден клик на refresh на пребарувачот е доволен да ја прикаже реалната слика за производот за кој си заинтересиран/а.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
За колку време можам да ја очекувам доставата на производот?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Рокот за испорака на пратка низ цела Македонија е од 3 (три) до 5 (пет) работни денови од моментот на телефонската потврда на податоците. Доставата на пратка ја прави курирска служба (Post Express) до адресата која е наведена при online нарачката. Подетално за доставата на пратките почитај тука: https://www.mytime.mk/dostava-na-pratka

*За време на coronavirus пандемијата, курирските служби работат со намален капацитет, а зголемен обем. Затоа молиме за трепение, те уверуваме дека ќе направиме се што е во наша моќ да ги задоволиме твоите потреби.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Како да го активирам мојот кориснички профил?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Доколку веќе си регистриран (signed up) член во MY:TIME Клубот за Лојалност, потребно е да се најавиш за да го активираш твојот кориснички профил. Стори го тоа следејќи ги овие 3 чекори:

1. Оди на www.mytime.mk и кликни на копчето “ПРОФИЛ”
2. Внеси ја твојата е-меил адреса во соодветното поле
    *Доколку не ја помниш е-меил адреса со која се имаш регистрирано, провери ги твоите e-mail сандачиња за меил со наслов “Потврди ја твојата е-меил адреса” за да го утврдиш меилот
3. Внеси ја твојата лозинка
    *Доколку ја имаш заборавено лозинката, кликни на Ја заборави лозинката?, следи ги инструкциите и започни повторно од чекор број 1.

По овие чекори, твојот кориснички профил е успешно активиран. Уживај во купувањето!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Како да добијам попуст?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Попустите се директно пресметaни на производите на сајтот на MY:TIME. На постоечкото намаление на производот не е можно додавање на дополнителен процент на попуст.
Но, доколку си член на MY:TIME Клубот за Лојалност и со нивото на членство ти следува попуст повисок од оној на кој веќе е производот за кој си заинтересиран, имаш право да го искористиш поголемиот попуст.
За добивање на попусти сега и во иднина, прочитај ги правилата за членство во MY:TIME Клубот за Лојалност и регистрирај се. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Како да заменам прозивод?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*За време на coronavirus пандемијата, замената на производи е отежната поради затворените продажни салони. Но, истата може да се изврши доколку производот за замена и фактурата, во временски пропшаниот рок, лично го донесете до претставништвото на MY:TIME, за утврдување на неговата исправност.

Замена на производ може да се направи во рок од 15 дена од купувањето, со фискална сметка (односно фактура за онлајн нарачки), само доколку производот е во исправна / неоштетена состојба, која ја утврдува вработен во MY:TIME. Овие три услови се задолжителни.

Доколку немаш фискална сметка, истата е изгубена или производот кој сакаш да го замениш е добиен на подарок, можеш да извадиш копија во Управа за Јавни Приходи. За копија од фискалната сметка, потребно е да се обратиш во Генералната дирекција на УЈП со писмено барање доставено преку архивата на УЈП, за издавање на копија на оригинална фискална сметка.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Како да знам дали и каде е достапен производот?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ако производот за кој си заинтересиран го гледаш на сајтот на MY:TIME, тогаш биди сигурен дека истиот е достапен.
Достапноста, при поединечно разгледување на производите на сајтот на MY:TIME, можеш да ја дознаеш со клик на копчето ПРОВЕРИ ДОСТАПНОСТ”. Со кликањето на ова копче излистани ќе бидат продажните салони во кои е достапен производот за кој си заинтересиран.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Како да купам онлајн?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Купувањето онлајн на сајтот на MY:TIME се состои од неколку лесни чекори:

  1. Оди на www.mytime.mk
  2. Најави се или регистрирај се доколку сакаш попуст при секое купување – без исклучок (чекорот не е задолжителен)
  3. Разгледај ја подудата и одбери производ што ти се допаѓа
  4. Избраните производи додади ги во кошничка со клик на копчето “ДОДАДИ ВО КОШНИЧКА
  5. Оди во “МОЈА КОШНИЧКА (горен десен агол)
  6. Во полето “АДРЕСА ЗА ДОСТАВА” внеси ги задолжителните податоци за достава, со најава, регистрација или нарачка без регистрација
  7. Во полето “ДОСТАВА И ПЛАЌАЊЕ”, одбери начин на плаќање
  8. Во полето “ИМАТЕ ПРАШАЊЕ? внесете прашање или коментар (чекорот не е задолжителен)
  9. Потврдете ја нарачката. Пред да ја потврдиш нарачката задолжително прочитај ги Условите за користење и продажба

Уживај во моментите додека производот е доставен до твојата адреса!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Како да се регистрирам во клубот за лојалност?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
За да се регистрираш во MY:TIME Клубот за Лојалност, следни ги овие 6 чекори:

  1. Оди на www.mytime.mk и кликни на копчето ПРОФИЛ
  2. Во формата која ќе се отвори внеси е-меил адреса со која сакаш да се регистрираш, потоа кликни на копчето "РЕГИСТРИРАЈ СЕ"
  3. Во формата која ќе се отвори внеси ги потребните податоци и кликни на копчето "РЕГИСТРАЦИЈА"
  4. Откако ќе се појави порака за успешен почеток на процесот на регистрација, провери го своето е-меил сандаче
  5. Отвори ја е-меил пораката која ја доби од нас и кликни на линкот во неа. Ако пораката не е стигната, провери во Spam или Junk.
  6. Откако ќе кликнеш на линкот, ќе се прикаже страна за потврда за успешно завршен процес на регистрација.

По овие чекори, твојот кориснички профил е успешно креиран. Уживај во купувањето!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
На која адреса да ја очекувам пратката?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Пратката ќе биде дотавена до онаа адреса која е последно специфицирана. 
Адресата која е запишана на електроската фактура е онаа адреса која е внесена при регистрација и креирање на корисничкиот профил на сајтот на MY:TIME.

Доколку при онлајн нарачката е специфицирана нова адреса, пратката ќе биде доставена до новата адреса.
Доколку при онлајн нарачката не е специфицирана нова адреса тогаш пратката ќе биде доставена до онаа адреса која е иницијално внесена.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Потребно ми е ново ремче / батерија. Дали вршите замена?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*За време на coronavirus пандемијата, примањето на часовници за сервис е одложено.

Да, вршиме замена на ремчиња и батерии. Сервисирањето на секој часовник е уникатно.
Доколку имаш прашања поврзани со сервисирање на твојот часовник слободно може да ги упатиш на contact@mytime.mk или да ни се јавиш на +389 70 914000 од понеделник - петок од 09:00h - 17:00h. Сервисот на MY:TIME се наоѓа во Скопје, Бул. 8-ми Септември бр.3, лам. 4, лок. 4

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Часовникот ми е расипан, но не е купен во MY:TIME. Дали може да го сервисирате?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*За време на coronavirus пандемијата, примањето на часовници за сервис е одложено.

Да, нудиме услуги со кои сервисираме производи кои не се застапени во нашето портфолио. Сервисирањето на секој часовник е уникатно.
Доколку имаш прашања поврзани со сервисирање на твојот часовник слободно може да ги упатиш на contact@mytime.mk или да ни се јавиш на +389 70 914000 од понеделник - петок од 09:00h - 17:00h. Сервисот на MY:TIME се наоѓа во Скопје, Бул. 8-ми Септември бр.3, лам. 4, лок. 4

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Часовникот ми е расипан. Дали вршите сервис?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*За време на coronavirus пандемијата, примањето на часовници за сервис е одложено.

Да. Сервисирањето на секој часовник е уникатно.
Доколку имаш прашања поврзани со сервисирање на твојот часовник слободно може да ги упатиш на contact@mytime.mk или да ни се јавиш на +389 70 914000 од понеделник - петок од 09:00h - 17:00h. Сервисот на MY:TIME се наоѓа во Скопје, Бул. 8-ми Септември бр.3, лам. 4, лок. 4

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Што добивам со членство во клубот за лојалност?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Секој член на клубот се стекнува со ниво на членство во клубот, односно процентуален попуст во однос на потрошената сума.
Со текот на твоите направени купувања, во соодветниот временски рок, се здобиваш со повисоко ниво на членство, односно повисок процентуален попуст.



Додатно, со членство во MY:TIME Клубот за Лојалност добиваш бесплатна достава до твојата адреса при секое онлајн купување.
Останатите поволности (беџови, подароци и дополнителни попусти) за MY:TIME Клубот за Лојалност поопширно можеш да ги прочиташ тука.

string(0) ""
string(0) ""