
Kur korrieri ju dorëzon porosinë tuaj, kontrolloni produktet menjëherë, në praninë e tij. Nëse produkti ka dëmtime të dukshme ose nuk përputhet me porosinë tuaj, ju lutemi të na telefononi në 15 150 ose të dërgoni të dhënat (emrin, mbiemrin, numrin e telefonit) në contact@mytime.mk dhe na tregoni pse dëshironi të ndërroni ose ta ktheni produktin. Na kontaktoni brenda 24 orëve nga marrja e porosisë. Operatori ynë do t'ju informojë për hapat e ardhshëm, sa më shpejt që të jetë e mundur.
Produktin mund ta ktheni brenda 15 ditëve nga blerja dhe shkëmbimi mund të bëhet brenda 30 ditëve. Produkti duhet të jetë i padëmtuar dhe i papërdorur, i mbështjellë në paketimin e tij origjinal, me të gjitha dokumentet që keni marrë gjatë blerjes (faturë/kupon fiskal, garanci etj.). Të ambalazhuar në këtë mënyrë, mund ta ktheni me shpenzimet tuaja në DTU WATCH ID, DOOEL, St. Goce Nikolovski 74, Shkup (nëse blihet online) ose në dyqanin MY:TIME ku keni blerë. Pas marrjes së produktit, ne kontrollojmë nëse është i dëmtuar apo i përdorur dhe vetëm atëherë do t'ju dërgojmë produktin e përshtatshëm për zëvendësim.
Pavarësisht nga arsyeja e kthimit, dyqani online MY:TIME është i detyruar t'i rikthejë ekskluzivisht klientit në llogari shumën e paguar në emër të blerësit, në kartën e përdorur për pagesën, pra, në emrin e personit në faturë.
Newsletter
15 150
Blvd. 8-mi Septemvri 3/4/4 Shkup
contact@mytime.mk
Orari i punës:
09:00 - 17:00