Блог

ВО ПОТРАГА СМЕ ПО ПРОДАЖНИ АСИСТЕНТИ ВО ОХРИД

19.06.2019.

Доколку имате желба да бидете дел од успешен тим, практично да го примените своето знаење во областа на директна продажба и да работите со врвни професионалци, аплицирајте за продажен асистент во MY:TIME Охрид. Доколку сте посветени, лојални и насочени кон постигнување резултати и доколку сакате да придонесете за сопствениот и развојот на најуспешната македонска компанија за дистрибуција на брендирани часовници и накит, единствено што треба да направите е да ја пополните апликацијата на овој линк: https://www.mytime.mk/kariera

 

Потребни квалификации:

- Завршено минимум средно образование

- Одлично познавање на Англиски јазик

- Познавање на Microsoft Excel и Word

- Одлични комуникациски вештини

- Флексибилност и динамичност

Работни обврски:  

- Продажба и услуга на клиенти

- Промовирање на Клубот за лојалност на MY:TIME

- Прием и изложување на роба

- Евиденција на документи во малопродажба

- Одржување на хигиена во малопродажниот објект

- Грижа за имиџот на компанијата

- Постојано надградување на знаењето за часовниците  

Услови за работа:

- 40 работни часа неделно

- Работни услови во согласност со Законските одредби на државата

- Пријавени на полно работно време

- Континуирана надградба на знаењето кај секој вработен

- Претходно работно искуство не е задолжително

НАПОМЕНА: Само кандидатите кои ќе влезат во потесен круг ќе бидат контактирани. 

Остави коментар

Слични статии

12.
Feb.
2024.
Блог
ОВОЈ ВАЛЕНТАЈН ЈА СЛАВИМЕ РАЗЛИЧНОСТА СО СТИЛ